Instagram
torsdag 14 mars 2019

En väldig massa handtvål

Det var ju väldigt vad denna veckan bara sprang ifrån mig. Inte mig emot förvisso, helgen som kommer är hjärtligt välkommen. Speciellt eftersom det förmodligen (och förhoppningsvis) innebär lite nytt på inredningsfronten hos oss. Tanken är att eventuellt köpa en ny soffa. Men för att det ska gå vägen måste vi först lyckas flytta de två soffor vi fortfarande har i vardagsrummet, och det är lite bökigt det där... men skam den som ger sig!
Dessutom hoppas jag på en leverans och lite fix som ska ordna lite fint i badrummet. 
För att komplettera lite i badrummet tänkte jag vara fyndig och köpa fina pumpflaskor att ha shampo och sånt i, för att slippa ha olika flaskor och få en lite enhetlig stil. Så efter att ha surfat runt lite så hittade jag handtvål i precis det utförandet som jag ville ha, för 20 kr stycket och beställde därför 5 flaskor. 
Det gick ju sådär. Av fem flaskor var tre skadade.. Det är första gången jag har varit med om att mina varor skadats vid en beställning från detta ställe, och jag kommer säkert få pengarna tillbaka, men otåligheten alltså! Dessutom behöver jag ju nu beställa ännu fler, och jag kommer ju ha handtvål som räcker i flera år... (själva tvålen tänkte jag hälla upp på flaska och ha som refill tills den är slut, dumt att slösa på den ju..). 

Så ja. 
Stundande soffköp och en jäkla massa handtvål, det är vad jag hanterar just nu.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins