Instagram
torsdag 21 mars 2019

Sneak peak på ett nästan färdigt badrum

Idag blir vi nog rätt klara med badrummet (halleluja moment på den!) då en rörmokare kommer under dagen och byter blandaren till badkaret. Hittills har vi ju fyllt badet med duschslangen och det har ju tagit sin lilla tid. 
Vi har inte heller någon egentlig anledning till varför det dröjt så länge att få det gjort, vi är rätt långsamma helt enkelt och livet levs ju samtidigt så det kommer lite emellan. 
Men nu jäklar! I helgen fick vi som sagt upp ett badrumsskåp med stor hjälp av min far (det var lite el att pilla med och då är det vettigt att ta hjälp av någon som vet vad de håller på med..) och idag får vi blandaren. Sen är det bara att ställa i ordning!
På bilden ser ni tanken jag hade med alla pumpflaskor jag köpte. Detta är ju de två som faktiskt var hela, så jag får köpa några till så att jag kan få till det här enhetliga. Känns fint att slippa alla olikfärgade flaskor. 
Ska bli så skönt att kunna bocka av badrummet från listan med saker att ta itu med! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins