Instagram
måndag 10 juli 2017

Massage, mat och den där magen

 Dagens höjdpunkt har jag inget bildbevis på, jag var nämligen på massage! Bokade in en gravidmassage mest för att jag var nyfiken och så kändes det rimligt att unna mig lite sånt nu när kroppen inte riktigt är i toppform och slutet av graviditeten gör mig trött och tung. 
Det var riktigt skönt. En helkroppsmassage i en timme, och jag som aldrig går på massage annars blev väldigt positivt överraskad av hur skönt det är när någon masserar ens överarmar.. Det visste jag inte :) Det blir nog mer sånt. 

Sen chillade vi hemma i ett tag, eller ja.. jag tvättade och skejtaren förberedde inför kakelsättning som vi ska dra igång imorgon. och eftersom köket sen blivit lite av en arbetsplats så kändes det rimligt att gå ut och äta. 
Då hamnade vi på Fabriken. 
Jag åt en caesarsallad som var jättegod och skejtaren tog en burgare, då de har riktigt bra burgare där. 
 och Coca cola på glasflaska, det är riktigt gott. 
 Sen gick vi runt lite och shoppade, tills vi vandrade tillbaks till bilen. Här håller jag i magen, inte bara för att det ser bra ut på bild utan för att hålla upp magen då det känns "lättare" då jag fick sammandragningar av promenerandet.. 
Så sen var det sängläge för mig, med lösgodis och bubbelvatten. 
En precis lagom måndag för preggot. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins