Instagram
lördag 15 juli 2017

Baby shower

Vilken dag jag har haft alltså, det tog ett tag att smälta den. Vid lunchtid började det anlända massvis med härliga kvinnor som jag har turen att ha i mitt liv och vi kunde bruncha, dricka bubbel, snacka och njuta av klockrent väder i flera timmar. 
Jag fick massvis med presenter! Eller ja, Bebis fick massvis med presenter :) Fast även jag fick lite alkoholhaltigt som jag kunde njuta av när Bebis väl är utanför kroppen. De känner mig så väl haha :) 
Sanna, Carro, Lena och Katarina satt i solen. och där vid mig står Malin med en cupcake. 
Här kan ni också se Fi i gräset och Catrin på en solbädd. Sen har vi de två yngsta deltagarna på festen under parasollet lite längre bort, Sannas dotter Wilma och Henriks systerdotter Isabella (vars mamma Katarina nog fotade då hon inte fastnade på bild). 
Helt enkelt en riktigt bra start på dagen. Som följdes av en tupplur ute i skuggan och sen en promenad  på området. 
Nu är min kropp mör och hjärtat varmt och skejtaren i affären för att köpa glass och maränger att ha till resterna av jordgubbarna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins