Instagram
söndag 16 juli 2017

Festligheterna fortsätter

Idag startade dagen med ytterligare lite mer festligheter, då vi skulle till Vellinge och fira mina två systerdöttrar Ella och Julia som fyllt år. 
Jag tog på mig samma klänning som jag hade igår. Vill passa på att använda den nu när jag fortfarande är preggo, den sitter liksom bättre nu än vad den gjorde innan (den är från Asos och har några år på nacken, alltså inte en mammaklänning). 
Den framhäver ju en del kurvor om man säger så.. 
 Men ja, vi tog oss till kalasandet och fick i oss lite frukost där. Jag satt rätt mycket ute i uterummet då min nya grej är att vara väldigt varm och svettig, speciellt när det är såhär kvavt och regnigt ute.. Har hellre strålande sol, blir mindre svettig då av någon anledning.. 
De två födelsegrisarna var dessa:
Ella
 Oklart vad hon pysslar med här, och ja hon fastnade lite. 
 och
Julia. 
Vars standardmin när någon fotar henne är att försöka likna husdjuret på bilden nedan. 
Fångade en bild på Eví också. Hon som i några veckor till är familjens yngsta. Så fort man tittar på henne blir hon så blyg att hon försöker krypa ner i sitt eget skinn.. så jäkla söt att man smäller av lite :)

Efter kalasandet åkte vi hem och sov middag. Det är lite så nu. En utflykt per dag och sen viiila. 
Passar oss alldeles utmärkt i regnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins