Instagram
lördag 22 juli 2017

Fina foton och trötta fötter

Klockan är nu ganska mycket, och jag har inte så mycket att skriva egentligen. Ville bara kika in och säga hej och nämna att dagen gått väldigt bra. Vi spenderade en hel del timmar med att fota en vacker familj, en fin vigsel och finklädda gäster i minglet. 
(och jösses vilken tur de hade med vädret!)
Efter just vigseln kände jag att jag kunde andas ut lite då jag var rätt nöjd över att mitt vatten inte gått i kyrkan haha, det var verkligen mitt mardrömsscenario... Men nej, Bebis är kvar. 
och medan detta fina par festar vidare ska skejtaren och jag vila upp oss och förmodligen förtära en rätt stor mängd glass och maränger. 
För det hjälper nog mot trötta preggofötter. 
Det tror jag i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins