Instagram
fredag 14 juli 2017

Baby shower prepp

Dagen idag och igår har bestått av en del förberedelser. Förberedelser och vila i en ganska behaglig kombination. Imorgon är det nämligen dags för Baby shower här i stugan, och vi har valt att göra det lite smidigt i form av en brunch. Dessutom är det inte så att jag kommer bli överraskad av den, det kändes som en konstig idé att någon annan skulle planera allt när det skulle vara hemma i min stuga samt så vet de kanske då inte vem jag skulle vilja bjuda? 
Dessutom kanske jag har lite av ett kontrollbehov... Så vi gjorde såhär istället. 
och med vi menar jag nog mest jag och Malin. Skejtaren har inte varit så inblandad i planeringen av detta haha, utan han assisterade desto mer nu i dagarna med förberedelser. Som att köra mig hit och dit för att handla det ena och andra som behövdes. 
 Sen har det bakats och dekorerats och städats. 
Men som sagt även vilats. Jag har till och med hunnit med en tupplur idag. 
 och just nu sitter jag bara och chillar och vilar benen. Kanske att jag gör någon mer nytta ikväll, men förmodligen skjuter jag upp det sista tills imorgon då även Malin och Fi kommer för att hjälpa till med preppandet. 

Sen ska vi fira att Bebis snart är utanför kroppen!
Det ska bli hur mysigt som helst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins