Instagram
onsdag 8 februari 2017

Min första vlogg på Youtube

Okej det är med skräckblandad förtjusning jag delar detta med er. Det är ungefär som att jag vill klicka på publicera och sen gå och gömma mig bakom en stor kudde för att det är lite knasigt, men nu har jag tänkt på det länge och velat testa vlogga så det är bara att köra.
Så här har ni min vlogg. Den är ganska lång, en kvart ungefär. Dessutom är det en hel del mimik och jag kan inte sluta pilla mig själv i håret eftersom jag inte har borstat det, och jag tittar hela tiden upp mot skärmen och ser mig själv istället för att se in i kameralinsen.. men ändå.
Jag gör det i alla fall.
och det är ju rätt häftigt faktiskt.
Så ni får gärna vara snälla och klicka på subscribe och gilla videon och kommentera och sånt som man gör på youtube så känns det kanske lite mer som att jag kan sluta gömma mig 🙈

Men ja, ni ser. aaaah så märkligt 😅
La till bilden mest så att det skulle se bra ut när jag delar på Facebook och sånt :)

SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins