Instagram
lördag 11 februari 2017

Frukostkalas och mellokväll

Idag startade dagen med ett frukostkalas för Alvin palvin som fyllt hela 11 år denna veckan. Jag vet inte hur ofta jag sagt att det är den bästa varianten av kalas, att få frukost och inte slösa bort hela dagen utan bara ge den en lite festlig start liksom. 
och tårta såklart. 
Så efter detta tog vi oss en liten tripp till myrorna och det mesta.. eller faktiskt allt som inhandlades var till Bebis och jag kan visa sen. 
Väl hemma somnade vi båda på var sin soffa.. Jag har känt mig lite piggare nu faktiskt eftersom jag fått järntabletter och de verkade ganska så snabbt, men ändå kan jag ju inte undgå det faktum att den där Bebis växer och frodas och äter upp en hel del av energin ändå, med eller utan piller. 
Så det är ju bara att gilla läget och ta en tupplur när kroppen säger till. 

Nu skriker kroppen istället efter mat, och vi ska köra en sån där väldigt svensk lördagkväll med tacos och melodifestivalen. 
Många vuxenpoäng på den kombon. 
 Hoppas er kväll blir lika mysig som min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins