Instagram
fredag 24 februari 2017

Ja men skit i det då

Jag känner nästan att jag får be om ursäkt, för det verkar som att universum driver lite med mig. Dagen efter att jag skriver om vårkänsla i den friska luften så möts man av detta:
Enorma snöflingor som stormar omkring. 
Dessutom var det precis just då när jag skulle cykla hem från stan efter att ha fikat och shoppat med Malin. Så det känns som jag orsakade det lite. 
man vet ju aldrig..
Det är riktigt vackert, så pass att jag stannade cykeln mitt i tumultet bara för att fånga det på bild (utan att ramla). Men faktiskt, det får vara bra nu. 
Jag vill köpa vårkläder och använda mina loafers, och kunna ha jeans som är lite korta så man har bara anklar utan att frysa om dem. 
Det är väl inte så mycket begärt? 

Nåväl. 
Det är i alla fall fredag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins