Instagram
torsdag 9 februari 2017

Foglossning och järnbrist

Det är rätt knäppt hur väldigt gravid man kan känna sig såhär i vecka 13.. Jag har varit hemma från jobbet sen i tisdags på grund av vad som visade sig vara järnbrist kombinerat med en rejäl förkylning. Så nu är det bara att börja knapra lite piller. 
Min ork har ju verkligen varit helt obefintlig den senaste tiden, och bara att gå till mvc (ca 10 min promenad åt vardera håll) gjorde mig så trött att jag fick ta en tupplur när jag kom hem.. 
Dessutom gjorde den väldiga promenaden att jag fick min första känning av foglossning. Det gjorde inte så ont (inte än iaf..) men inte helt bekvämt såklart. 

Men ja, det är ju vad det är. Jag är fortfarande överlycklig över att  jag slapp kräkas och alla små grejer utöver det känns helt okej. Det är bara att gilla läget, och alla krämpor visar ju att det går åt rätt håll. 
Bebis växer, tar all min energi, äter allt mitt järn och breddar mina höfter. 
Precis som den ska då antar jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins