Instagram
lördag 24 januari 2015

Smoothieläsning och nyhetsmorgon

Jag har sovit typ elva timmar inatt. Helt fantastiskt skönt är det, att somna när ögonen verkligen går i kors och vakna av egen maskin helt utan väckarklocka eller störningsmoment. 
Dessutom blev det extra härligt när jag lyckades hitta hushållets sista värktablett i min träningsväska, annars hade jag inte varit en happy camper kan jag lugnt säga... 
Så det jag tänker fokusera lite på denna helgen, eftersom min förmåga att tugga inte är som den brukar, är just smoothies och lite nyttigare flytande föda. Varför inte passa på att köra lite detox när jag ändå lider av tuggmotståndet, två flugor i en smäll på något vis. 
Tur då att jag fick denna boken i julklapp av storasyster, passar ypperligt för helgens projekt. Så nu ska jag bläddra, inspireras och snegla lite på nyhetsmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins