Instagram
fredag 23 januari 2015

Jag får i alla fall inte herpes.

Idag på jobbet gick jag bort till Malin på hennes avdelning för att fråga om hon hade en värktablett över, då jag tagit slut på alla mina i detta inferno av tandvärk. Javisst hade hon det, det var bara att rota i väskan efter en alvedonliknande medicin. Inga konstigheter där, vi brukar rota i varandras väskor lite då och då, och visst hittar jag en.
Senare frågar hon om jag hittade rätt, så sa jag ja, den såg ut som en alvedon. 
...
'Men du måste ju kollat om det stod paracetamol på den?'
'Nä, men den såg ut som en alvedon..'
Så ja, jag fick tydligen tag på en pilla som ska motverka munherpes. 
Det var ju bra. 
Då får jag ingen herpes, men tanden gör fortfarande lika ont. 
Ja men det var ju ett festligt vis att starta helgen liksom. 
Jag var inte så värst sugen på att ha herpes ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins