Instagram
torsdag 8 januari 2015

Ett kollage av irisar

Kikade tillbaka på bloggen under 2014 och vilka 'dagens' jag visat under året. Inte så himla många faktiskt, fler de senaste månaderna. Får göra mer av det, tycker ju att det är kul. Nu är jag ju dessutom sambo med en fotograf så det finns alltid någon som kan ställa upp att fota. Så måste jag lära mig slappna av lite mer framför kameran också, när det är någon annan som fotar det vill säga.
 Fotar jag själv kan jag fjanta mig bäst jag vill :)
Har ni någon favorit? Min måste nog vara hjärtklänningen.. eller den somriga på bild 6. Fast jag har ju självklart gillat alla då jag valt allt själv :)
Så det kan ju vara ett litet mål för i år. Fler dagens. 
För det är mycket det jag gillar att se hos andra bloggar. 
Då får jag ju inte vara sämre själv :)

och hör ni, vet ni vad det bästa är. 
Imorgon är det fredag. 
Kort-arbetsdags-fredag. 
Happy days alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins