Instagram
torsdag 7 november 2019

Två nya makrmaétutorials

Hej kära vänner! Jag har ju snöat in mig lite på makramé den senaste tiden som ni kanske märkt på inläggen här och på youtube. Helt enkelt kör jag vidare på det och har skapat en liten grundkurs kan man väl säga. Den första filmen visar hur man gör de tre vanligaste makraméknutarna, med hjälp av dessa kommer du hur långt som helst.



Nästa film är hur jag gjorde min väggbonad, som blev lagom stor och var inte alls så komplicerad som den såg ut ifrån början.



om ni testar att göra något utifrån denna så tagga mig någonstans så jag kan se! Tycker det skulle vara riktigt roligt om någon mer ville lära sig :)

Jag är rätt sugen på att framöver göra både en ampel och en löpare, och lite små dekorationer också. Vad hade ni velat se? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins