Instagram
måndag 25 november 2019

Nu försvinner pastellhusen

Inlägget innehåller gåva från Photowall.se

Igår hämtade jag en spännande leverans hos postombudet, nämligen min nya tapet från Photowall! Så idag efter jobbet ska jag in om färghandeln och köpa spackel (vilket jag var helt övertygad om att jag redan hade hemma och hade kunnat påbörja förarbetet redan igår.. men tji fick jag) och lite annat smått för att förbereda något som kommer förändra uttrycket på vardagsrummet rätt rejält. 

Tapeten som sitter där nu är också ifrån Photowall, och har varit jättefin i många år. Men nu är det dags att gå vidare helt enkelt. Jag har i ett tag varit väldigt sugen på att komma ifrån det pastelliga, och framför allt nu innan jul då jag gärna vill dekorera med lite mer traditionella julfärger i år och de funkar inte riktigt tillsammans med pastellerna. 


 Det kommer bli så himla fint alltså, vänta ni bara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins