Instagram
söndag 10 november 2019

Den totala oordningen i köket

 Sen skejtaren flyttade så blev det lite rörigt i hemmet. Han tog inte så mycket av möblerna som fanns här (han tog det som fanns i stugan istället) men han tog en hylla och ett par lådor i köket som gjorde att alla grejer bara flöt ut överallt igen haha. 

Såhär såg det ut direkt när han flyttat. 


 Lite smått kaotiskt om man säger så. Jag har ordnat upp på diskbänken sen dess, men det är fortfarande otroligt rörigt och jag har en plan på hur jag dels ska lösa det praktiska med förvaringen men också för hur jag vill göra om allt och ändra hela känslan på köket. 
Kanske kan ni se vad jag tänker om ni kikar på min Pintrestsida som heter just My new Kitchen.
Lite kommer nog ordna upp sig redan idag, men sen den större förändringen får jag vänta lite med pga ekonomin som måste komma ikapp lite. 

Men det ska bli skönt att få lite mer ordning! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins