Instagram
tisdag 12 november 2019

Get your shit together!

Jag följer en kvinna på youtube som heter Christie Swadling. Hennes kanal är mycket träning, hälsa, mat och sånt, men även en del allmän livsstil om hur man organiserar sig och så. Hon har en grej att hon en dag i veckan har en GYST dag, som helt enkelt står för "Get your shit together". 
Så en dag i veckan, gärna en söndag, organiserar man sitt liv så att kommande vecka bli betydligt bättre. 
Så idag gjorde jag det, trots att det inte var söndag och jag visste att jag nog inte skulle hinna med alls så är det ändå något mycket tillfredsställande med att bocka av saker på listan. 


Resten hinner jag säkert med en annan dag. 
Jag är nöjd med dagens prestation i alla fall :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins