Instagram
söndag 3 november 2019

Finlandsfärjan på Savoy

Igår var vi ett gäng som firade att Emma (Att vara någons fru)  nyligen fyllt år. Hon bestämde att vi skulle ha tema finlandsfärja och alla var rätt fab om jag säger det själv. 

Jag såg ut såhär: 


Minst utklädd av alla, mycket för att jag haft tankarna lite utspridda överallt annars, men typ cougar eller något tänkte jag att jag kunde vara. Mathilda fixade mitt smink och håret lockades av Johanna och sen kände jag mig allmänt fab faktiskt. 


Mathilda var white trash och vi fick gå efter henne och plocka skräp lite överallt. 


Sen åkte vi buss. Lena skulle vara ett bollhav så hon hade en pool med sig. 
och så såg vi ut på Savoy. inga konstigheter alls. 




Där drack vi en rätt stor mängd bubbel, åt jättegod mat (hummersoppa, gås och sen chokladkaka till efterrätt) som flamberades vid bordet. 


Emma som var kapten på skutan hjälper Mathilda packa skräp. Känns ju sådär att tappa det överallt på Savoy haha.


Lena blev framåt kvällen väldigt blodig av någon anledning innan hon skulle vidare på en annan halloweenfest och Bea fick testa Johannas peruk. Också med på festen var Nelly och Angela, men de fastnade inte på bild hos mig. Kolla de andra tjejernas sociala medier för att se mer om ni vill det :) 

Dagen idag har varit ytterst lugn, mycket för att denna morsan varit trött efter gårdagen. 
Men det känns också vettigt att ha en lugn dag nu när verkligheten startar igen. Skejtaren flyttade ju igår också, så nu börjar liksom det nya livet. 
Men mer om det i ett annat inlägg tänker jag. 
Nu ska jag ladda inför en hel arbetsvecka som singelmamma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins