Instagram
söndag 24 november 2019

En såld stuga senare

Jag har varit lite borta i ett tag känner jag. Det har varit svårt att formulera ord på sistone faktiskt. Speciellt när jag mest känner att jag vill gömma mig bakom en sten. Det går ju upp och ned, och jag vet att det kommer bli bra. Men i veckan fick vi ett vinnande bud på stugan, och nästa vecka lämnar vi den till sina nya ägare och jag kan inte säga annat än att ja, det känns rätt rejält. 
Och det får kännas. 
Det är en era som är slut och nu ska något annat ta vid. Detta fina lilla hus ska förgylla någon annans somrar precis som den gjort våra. 

I veckan har jag annat roligt som ska ske i vardagsrummet som jag är peppad på att visa er. Så full fokus på det jag har att se fram emot, så ska jag jobba på att se tillbaka på stugan utan att vara bitter över att den inte längre är min. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins