Instagram
tisdag 20 augusti 2019

Tapetserar i stugan - Enkelt, snabbt, billigt, diy! - Ny youtubefilm

När semestern började ta slut och vi fick några dagars regn fick jag lite panik som jag sagt tidigare. Jag fick lite prestationsångest över allt jag hade tänkt mig få gjort på semestern och som vanligt har jag inte hunnit med hälften.. Så jag togju tag i ett litet projekt och tapetserade i köket. 
Det hela tog typ en halv dag, och gick rätt enkelt. 
Samtidigt blev resultatet riktigt bra! 

Så jag filmade hela grejen och la den på min youtubekanal :) 
Kika gärna, klicka på gillaknappen och prenumerera på kanalen. 
Kommentera också gärna och låt mig veta att du tittat, eller tipsa om någonting annat du vill att jag ska filma :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins