Instagram
måndag 12 augusti 2019

Jag har träffat Dolly Style!

I helgen träffade jag Dolly style. 
Lite rolig grej faktiskt, då det inte kanske är något jag hade kommit på att göra på eget bevåg, men det varje definitivt en väldigt spexig del av min lördag måste jag säga :)

Jag var där i egenskap av kameraman åt Andreas och Isabella som har en framgångsrik Youtubekanal (De heter familjen Arcombe och finns HÄR) och skulle göra en "challenge" med Dollysarna innan deras konsert. 
Så jag utbytte inte särkilt många ord med dem, det stod Andreas för (medan Isabella var lite star struck och tyst haha). Sen gick vi in och kollade på konserten. Jag trodde inte jag skulle stanna och titta, fast när jag väl var där så var allt så fint och själva konserten var inne i cirkustältet eftersom deras turné är tillsammans med cirkus Brazil Jack, så jag kunde inte låta bli att hänga med in en stund. 
Snabb selfie medan Andreas förklarar en Tik Tok grej för Dollysarna. Han är i min ålder och har Tik Tok, och då tycker jag han är rätt imponerande faktiskt, jag har inte ork att sätta mig in i ytterligare en social plattform haha. 
Ni kan ha sett lite på mina instastories från det hela. Det var rätt kul. De sjöng väldigt bra och det kom en annan cirkusartist mitt i och gjorde riktigt häftig akrobatik på en pinne i luften vilket jag gärna hade sett mer av. 

Sen smet jag efter kanske halva koncerten när jag kände att jag började bli hungrig haha. Men det var en positiv överraskning att jag ändå stannade så länge som jag gjorde då man lugnt kan säga att det inte är min slags musik. 

Så vill ni se vad familjen Arcombe gjorde för challenge med Dollysarna får ni kolla deras kanal på lördag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins