Instagram
torsdag 22 augusti 2019

Att få tillbaka ensamheten på morgonkvisten

En riktigt skön grej med att ha flyttat hem till lägenheten igen är att jag kan få ordning på min morgonrutin igen. Egentligen är den inte så avancerad, jag vill bara vakna lite tidigare än resten av familjen och sitta själv med mitt kaffe, nyhetsmorgon och eventuellt få undan lite bloggjobb och youtube. 


I stugan var det rätt svårt eftersom vi alla sov i samma rum, så om jag gick upp så riskerade jag att väcka Alvar, och även om jag inte gjorde det så vågade jag sällan sätta på tvn just på grund av det. 
En gång gick jag nog ut i uterummet och tittade på youtube själv, men annars sov jag istället vidare så länge jag kunde. 
Det var ju inte så dumt det heller förvisso. 
Men jag har saknat denna egentid, mer än jag visste. 

Så det är ju skönt att kunna uppskatta de små sakerna som innebär att sommaren börjar lida mot sitt slut ändå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins