Instagram
måndag 19 augusti 2019

Några bilder från ett tvåårsfirande

Det har varit lite full rulle här på sistone. I helgen speciellt, då vi hade kalas för att fira Alvar, lite fest för att fira mig och sen flyttade vi hem till lägenheten dagen därpå. 
Festen för mig missade jag helt att fota. Och Inte så värst mycket på Alvars kalas heller, men jag inväntar lite bilder från familjen som förhoppningsvis tog någon mer bild än mig. Men ni kan ju få se det lilla jag dokumenterade :)


Tårtan! Den gjorde jag faktiskt själv, och jag är mycket nöjd. Jag återkommer med ett inlägg om hur jag gjorde, för det var rätt enkelt faktiskt, även om man som jag aldrig bakar. 


Alvar var stormförtjust i det hela. Att det bara vällde in folk i vår lilla stuga, och alla hade presenter till honom! Dessutom är han så glad när han får leka med sina kusiner, han tar dem i handen och säger "Kom!". 


Minstingen Einar var med, han är numera sju månader stor minsann, och så söt att man vill äta upp honom. 


Tårtan fick väl godkänt av Alvar. 


Precis som förra året krånglade vasken och avloppet såklart, så pappa hade med sig lite specialarverktyg så vi kunde hitta problemet. Också en vettig sak att göra på kalas :) 


och plötsligt var han två år. 
Vår miniman. 
Var tog tiden vägen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins