Instagram
söndag 24 februari 2019

Våren är här!

Det är officiellt vår i Malmö, meteorologiskt sett har vi nog inte haft vinter alls tror jag faktiskt och det gör mig absolut ingenting. Vinter kan vi ta nästa år, nu vill jag ha vår, värme och stugsäsong! 
Vi drog ju till stugan idag. Skejtaren ville rensa i rabatterna och jag ville nog mest bara dit. Det var så himla skönt! Alvar är nu så pass stor att han inte är livsfarlig att släppa lös i trädgården och huset, så han gick runt, inne och ute och skötte sig själv lite. Jag sprang efter honom med kameran, drack kaffe i solen och drömde lite om när stugsäsongen väl startar och vad vi ska göra i år. 
Det var ju alltså 14 grader där jag satt i solen. Det är helt magiskt vad denna sol och värme gör med humöret. 
 och jag är ju rätt partisk men hur söt är min unge, med sin banandräkt, isländsk mössa och solbrillorna som han faktiskt gillade att ha på sig. 

Jag kände mig som en otålig unge när vi skulle bege oss hem. Jag vill inte! JAG VILL STANNA I STUGAN! Men det är ju inte rimligt i längden.. Där är inget rinnande vatten förrän i april så det är inte praktiskt att stanna länge. Men åh vad jag fick mersmak nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins