Instagram
lördag 9 februari 2019

Banandräkt på äventyr

Vi var tvungna att testa den där banandräkten idag alltså. Vi kommer nog låta honom ha den på föris sen, men det är nästan så jag tycker att den är för fin.. dock har de större nytta av den där såklart så jag får nog gilla det läget haha. Bra att den blir använd mycket helt enkelt. 

Så ett stenkast hemifrån provade vi att klättra och plaska och springa i banandräkten. 


 Det gick alldeles utmärkt. Det enda som var blött när vi väl var hemma var hans fötter eftersom han ju inte hade gummistövlar hemma. 
Jag kan verkligen rekommendera regnoveraller för övrigt. Så länge som jag har jobbat med barn så tycker jag att det är det bästa plagget jag stött på. Speciellt för den skånska vintern som mest är blöt och kleggig. 

Nu ska jag återgå till min kväll som består av mello, lite rosébubbel och att fundera på att eventuellt städa undan Alvars leksaker, men förmodligen låta bli och titta på någon bra serie istället. 

Ha en fortsatt fin kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins