Instagram
måndag 25 februari 2019

Vår nya sänggavel

Det blev lite spontanshopping för vår del i helgen och vi köpte en ny sänggavel! Vi skulle inte alls köpa det nu egentligen, utan vi har prio nu på att byta ut våra soffor.. men när vi var på Ikea såg skejtaren att sängen Leirvik hade nedsatt pris.. kraftigt nedsatt dessutom.. Det var ju mindre än halva priset.. Så vi slog helt enkelt till! Egentligen vill vi spara till en annan sänggavel lite längre fram, och det kan vi ju fortfarande göra, nu har vi en fin säng tills dess. 

Här är resultatet, lite slarvigt bäddat, lite stök och tavlan måste vi nog hänga om lite högre, om jag ens vill ha den där längre.. så jag har inte stylat bilden direkt för bildens skull.. men jag har bäddat i alla fall och det är alltid något haha :) 
 Rummet är lite svårt att fota tyvärr, men ni kanske ser höjden på sängen. Den är typ vid min höft, man får liksom kliva upp i den vilket är rätt skönt. 
 Under tiden som jag byggde sängen i sovrummet hamnade våra madrasser i vardagsrummet till Alvars och Skejtarens förtjusning. Så här låg vi och kollade på mello, vi flyttade inte in madrasserna direkt även när sängen var färdigmonterad eftersom detta var rätt mysigt :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins