Instagram
fredag 15 februari 2019

Städandan faller på vid helt fel tid...

Är det bara jag som får städryck vid helt fel tillfälle? Som nu, när jag om ca 20 minuter måste bege mig till jobbet och jobba tills det förmodligen är mörkt ute... Nu hade jag lätt kunnat sätta upp håret i en knut, starta en ljudbok och ta ett ryck av storstäd utan dess like. 
Men nä, jag får nöja mig med att hänga tvätten som legat fuktig i tvättkorgen så pass länge att jag verkligen måste hänga upp den nu för att slippa tvätta den igen. 

Så man kan väl påstå att det är rätt stor skillnad på hur städat och rent jag vill ha det och hur verkligheten ser ut. 
Det kanske är vad jag får ägna helgen åt. 
Fast då misstänker jag att andan inte faller på, såklart. 
 Den kladdige ungen på bilden har inget med inlägget att göra. (Förutom att han bidrar en hel del till stöket förvisso). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins