Instagram
fredag 21 december 2018

Sista snoozen på ett tag

Nu i skrivande stund sitter jag som jag brukar i soffan, med mitt kaffe och kollar på nyhetsmorgon. Enda skillnaden just idag är att det är min sista arbetsdag i ett par veckor, och vetskapen om att jag ska slippa snooza i flera dagar gör mig väldigt tillfreds. 
Den här ungen kommer istället vara min väckarklocka, och min egen naturliga såklart (som faktiskt ofta vaknar innan Alvar som gärna sover längre än åtta). 
 Jag har egentligen ingen bra poäng med bilderna till dagens text. Helt enkelt tänker jag att han är söt i sin morgonrock och när han ska "hjälpa" i köket. 

om jag orkar efter jobbet idag ska jag också ta mig till affärerna och handla något spännande, jag har nämligen fått för mig att jag ska ha en ny mobil, och nu lämnar jag iphoneträsket och vågar mig in på en helt annan bana. Så för mig är det rätt spännande faktiskt. Dock inte att gå i affärer efter 16 när alla fått lön innan jul.. den biten ser jag inte fram emot så mycket. 
Men men, det är smällar man får ta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins