Instagram
söndag 9 december 2018

Helgens snurrande

Igår var vi ute och snurrade halva dagen. Eller jag kände som att jag var det i alla fall. Jag var hos frisören först, vilket tog rätt lång tid (visar sen), sen var jag supersugen på att köpa julgran så Skejtaren och Alvar hämtade upp mig så drog vi till Bauhaus för att hitta den perfekta granen. 
Alvar var väl sådär frisk, ingen feber i alla fall. Men han var lycklig att få komma ut en sväng haha. Eftersom granen skulle ta så mycket plats i bilen fick vi inte plats med någon vagn till honom utan han fick hänga i ergon. 

och det blev en gran. 
och den var stor.
den tog ett tag att få på plats om man säger så, och mer om det i ett annat inlägg eftersom jag också vloggade gårdagen så ni kommer få se mig slita ut mig med en såg lite senare. 

Men tills dess kan ni njuta av dessa fina små detaljer av granen, medan jag avrundar veckan med ett glas vitt och lite serier. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins