Instagram
torsdag 27 december 2018

Några julbilder i teknikstrulet

Hej på er! Jag teknikstrular lite för tillfället. Min dators batteri har valt att bli lite knasigt, och precis samtidigt har jag valt att byta från Iphone till Huawei, och även då skaffa mig en platta (det var inte planerat, jag fick den på köpet via mellandagsrea så tjoho!), så min hjärna är lite insnöad på allt tekniskt nu och det känns som att jag bara ser skärmar överallt. 

Men här är några få bilder från vår julafton, eller kanske Alvars jul då. I alla fall två tredjedelar av den då jag tydligen bara tagit fram den lilla kameran hos Alvars farmor och farfar och sen hos Malin. 
 Hos Malin fick han träffa Lisa som var på besök, en supertålmodig vovve som pussade Alvar i ansiktet och accepterade fullt att han petade in hela sin hand i hennes mun (så himla fräscht, men ändå rätt bra att alla var med på noterna). 
Nu ska jag fortsätta få rätt på och vänja mig vid den här tekniken.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins