Instagram
tisdag 18 december 2018

Min första badbomb & vad jag "läser"

Alltså jag har nog gjort bomben någon gång när jag var liten, men faktiskt så har jag aldrig köpt, ägt eller provat en badbomb. Förrän nu. 
Nu när vi har ett badkar så kändes det mycket rimligt att testa fenomenet, så jag köpte en (med flamingo på!) när vi var på Vellingeblomman häromdagen. 

Jag tar detta som en del i att trappa ned inför julledigheten. För att verkligen slappna av och känna mig utvilad så känns det fullt rimligt att ta ett bad med en flamingobomb och lyssna på en bok via storytel. 
 Jag har sedan i somras plöjt en hel del Sophie Kinsella. Ni vet, hon som skrev om en shopoholic som sen blev en film. Det är väldigt enkla berättelser och jag har känt att det varit det enda jag egentligen haft energi för nu i ett bra tag. Men jag är väldigt glad att jag igen kommit igång med någon form av "läsning". Nu har det till och med kommit så långt att jag redan vet vilka böcker jag vill lyssna på efter denna, och nu tar jag mig vidare ifrån Kinsella. 
Har ni några rekommendationer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins