Instagram
onsdag 6 december 2017

middagstipset och rastlösheten

Idag är en sån där grå och regnig dag då jag funderar på att inte gå ut överhuvudtaget.. Riktigt trist väder helt enkelt och det enda som gör att jag tvekar är att jag vet hur rastlös jag blir framåt eftermiddagen om jag inte kommit ut en sväng.. men jag får kanske försöka hålla igång ordentligt här hemma istället och bara gilla läget.
 Kan ju alltid passa på att ha mjukis hela dagen då också :)
Här har ni ett fågelperspektiv på gårdagens middag som jag blev väldigt nöjd med om jag får säga det själv. Det var även höjden av enkelhet vilket aldrig är fel. Helt enkelt är det ju typ tacos fast istället för tacokött så har vi lite allt möjligt annat, som rostade kikärtor och cashewnötter, lite kyckling är där också men bara stekt i lite salt och peppar (och sen sallad, tomat, avocado, svamp och ost såklart). Som sås hade jag Felix Caesardressing och skejtaren hade vanlig creme fraîche. Jag gillar helt enkelt allt som går att äta med händerna och rulla in i en torrtilla, så då blev det salladswraps istället för tacos helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins