Instagram
tisdag 12 december 2017

Glittriga julnaglar och julklappsbestyr

Idag gjorde jag något som jag nog inte gjort på några år faktiskt, jag julhandlade i fysiska affärer. Något jag egentligen aldrig vill göra men idag gick det faktiskt bra ändå, inte alls så mycket kö eller så svettigt och jobbigt som alltid tror att det ska bli. 
Med tanke på att vi på lördag flyger till Teneriffa har jag inte riktigt tid att beställa julklapparna längre, utan jag fick helt enkelt sätta fart så att allt är klart innan vi åker. 
och jag lyckades med att ha nästan allt klart, någon enstaka grej att köpa bara men jag är nöjd med dagens bravader. 

En annan sak som är klar nu är mina naglar inför julfirandet. 
Blev väldigt nöjd med dem. Nu i juletid kan det ju vara hur glittrigt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins