Instagram
söndag 3 december 2017

En baby shower till Georgia

Igår ordnades det en Baby shower till min vän Georgia, och jag passade på att fixa en blöjtårta då det var så längesen jag gjort en sådan, och dessutom har Alvar precis bytt blöjstorlek så jag hade en del blöjor att skänka :) 
Såhär blev resultatet! Ett par guldskor på toppen, lite krimskrams runt omkring (sockar, babyolja, tvål, bepanthen, handsprit och små godisbjörnar. Sen i mitten hade jag gömt en flaska bubbel, då jag vet att mamma Georgia kommer vilja ha det :)
Själva överraskningen hade hennes man Micke ordnat, och det hade han gjort jättefint med både hemmabakade cupcakes och lite köpta också, samt blå och söt dekoration lite överallt. 

När jag varit där i några timmar så kom skejtaren och Alvar upp en sväng då han skulle hämta mig och jag tänkte att det nog fanns några på festen som ville hälsa på Alvar (eller så ville jag mest visa upp honom..). 
Det fanns en del för honom att inspektera också. Fiskarna i akvariet var nog lika spännande som babblarna :)
Sen va gosen trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins