Instagram
måndag 5 juni 2017

Nedbäddad utanför stugan

Har ni helg nu igen? Ni kanske rent av har långhelg? Det har inte vi haft, inte långhelg i alla fall. Det kändes onödigt att ta dagen som semesterdag eftersom vi visste att det skulle vara en väldigt lugn och skön dag på jobbet ändå.. Så vi spar den semesterdagen tills när vi verkligen behöver den istället. 
Vi åker lite fram och tillbaks mellan lägenhet och stuga nu, igår var vi i lägenheten och sov, mest på grund av att vi ännu inte har tv i stugan haha och jag skulle vara ensam hemma. Men nu har vi landat i stugan igen, och snart efter att vi kom på plats kunde ni hitta mig som på bilden nedan. 
Den bästa lösningen när jag blir sömnig pga Bebis men ändå vill vara ute och njuta av det fina vädret.  Jag själv preppade med en kudde, men Skejtaren tyckte jag skulle ha det mysigare och tog fram ytterligare kuddar, täcke och sköt ihop solbäddarna som en dubbelsäng. 
Plötsligt var det riktigt jäkla skönt att ligga där.. 
(Kan nämna att jag ligger under ett tak där vinrankorna klättrar vidare, väldigt mysigt..)

Nu blir det fortsatt "mittiveckanhelgmys" med någon bra film och lite mera sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins