Instagram
söndag 4 juni 2017

Lugn och ro istället för party

Skejtaren fyllde ju år häromdagen, och jag har varit på honom om att han kanske borde ha födelsedagsfest, nu när stugan är så presentabel och så. 
Tacksamt kom han på att han inte ville ha fest haha, för nu i efterhand hade jag nog inte orkat ändå. 
Istället valde vi att bjuda hem Micke och Georgia på lite grillmat, och helt enkelt catch up på hur livet går. Det känns som att det är ganska många vänner vi inte träffat på jättelänge, dels har jag varit i någon slags gravidbubbla där energinivån varit sisådär, och skejtaren har ju varit i renoveringsbubblan.. och vi har helt enkelt inte hängt särskilt mycket utanför bubblorna det senaste året.. Men nu när det känns som att renoveringen är klar och min ork är mer pålitlig (och jag slutar ju dessutom jobba snart, vilket lär ge mig mer tid när jag har ganska mycket energi). 
Så vi körde på med grillspett, hemmagjorda vitlöksbröd, nypotatis och sånt gottigt. På den sista bilden kan ni se manschettknappen på skejtarens skjorta, vilket var födelsedagspresenten ifrån mig (från Laila Bagges märke Rock of Sweden). 

Men detta blev betydligt bättre än en fest, att bara sitta i lugn och ro och samtala och äta gott. Dessutom började vi ganska tidigt, vilket innebar att vi kunde gå och lägga oss innan kl 23. 
Det är så pass party vi är numera haha :) 
SparaSpara

1 kommentar:

  1. Hej!

    Din blogg har blivit nominerad i tävlingen Årets Babyblogg 2017 av dina läsare. Vi har gått in i nästa tävlingssteg och nu är det dags att samla röster! Be dina läsare rösta på dig här: http://blog.babyshop.se/arets-babyblogg-2017/, använd gärna det grafiska materialet som finns tillgängligt under fliken Badges på tävlingssidan!

    De fem bloggar som har flest röster den 11/6 klockan 23.59.59 går vidare till Juryomröstningen! Du har chans att vinna 5000 SEK att handla för i vår webbshop samt tillgång till vårt instagramkonto med över 34.000 följare i en vecka!

    Lycka till!

    /Sofie på Babyshop

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins