Instagram
torsdag 5 mars 2015

Shoppa bort besvären

Igår efter jobbet stack jag till stan och shoppade. shoppade loss rättare sagt. För att vara helt ärlig köpte jag två par jeans, fyra toppar, en bag in box och två buntar krispiga tulpaner. När jag kom hem kändes det som att förkylningen var som bortblåst.. 
Att jag inte tagit till denna medicin tidigare :)
Jag som oftast håller ganska hårt i pengarna känner då och då att 'skit samma'. Jag jobbar hårt, jag förtjänar att unna mig en shoppingrunda som lämnar ett litet tomrum i plånboken då och då, sen att jag oftast gör det på mellandagsrean är ju rätt praktiskt då jag får betydligt mer för samma pengar, men ibland är man ju nästan manligt förkyld som sagt.. och då behöver jag nya jeans. 

Men ja. Så nu drar jag till jobbet. 
Lite fattigare. Men lite lyckligare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins