Instagram
tisdag 24 mars 2015

Hur många skor behöver man egentligen?

Idag på jobbet fick jag ett sånt där mysigt sms. Ett sms som jag alltid uppskattar lika mycket. 
'Ditt paket finns att hämta på hemköp'
Wohooo!
Denna gång var det dessutom trippelt så roligt, eftersom jag shoppat på skopunkten och beställ tre par skor för att preppa inför en lite varmare stadssemester (som infaller om inte mindre än 10 dagar!!) där jag inte vill klampa runt i antingen höstkängor eller stilettklackar hela dagen. 
Ett par svarta ballerinor som nog kommer vara ett par favoriter denna säsongen, framför allt för att de är så sjukt praktiska i sitt ihåliga mönster. Ni som gillar ballerinor vet hur svettigt det kan bli.. Det ihåliga spetsmönstret gör nog underverk för det problemet. 
 Så fick det bli ett par klassiska gladiatorsandaler, i samma modell som jag köpt tidigare just för att jag använt de senaste så mycket att de gått sönder och det är ju ett gott betyg (de höll rätt länge också..)
Det sista paret ställer jag mig lite frågande till. Jag både gillar och ogillar. Jag vet inte om det är så att jag bara verkligen hade velat gilla dem eftersom det är så sjukt mycket enklare att gå på en lite mindre klack, men det känns liksom lite fel. Men det kan också vara färgen, dessa skor i svart hade nog varit lite mer okej.. nu känns de mest.. väldigt mycket mer vuxna än mina 'inte-ens-trettio' år. 

Efter detta köp är jag ju inte färdig, faktiskt. 
Nu behöver jag ju sneakers också, och faktiskt ett par löparskor. 
undrar när jag shoppat färdigt egentligen?

1 kommentar:

  1. Hej hej
    Hahaha hur många skor en människa behöver?
    Jag är en sko människa :D
    Speciellt high heels :P
    Jag får inte nog, har över 50 par och beställer på mig mer hela tiden :P

    Nu har jag faktiskt haft mina ögon på ballerina skor...
    Dom du har beställt är jätte fina:D

    Hoppas att du har en fortsatt bra dag

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins