Instagram
onsdag 18 mars 2015

När ljuset stannar kvar

Idag har det ju varit så himla fint väder i Malmö, solen strålar på oss och det känns som att solen är uppe i en evighet när det är ljust redan vid klockan sex när jag var på jobbet och den ännu inte gått ned. Eftersom Skejtaren och jag slutade tidigt idag och vädret var så klart som det var ville jag inte riskera att komma hem och däcka på soffan innan klockan blivit fyra. Därför blev det en liten utflykt till Ilva i stället för att strosa lite och få idéer till lägenheten som vi får tillträde till om ett par månader. 
Det är ju världens bästa idé att de har espresso house där inne i butiken också.. Perfekt när fröken Iris skippat mellanmålet på jobbet :)
 Det var mycket pastelligt och mycket koppar, ljusa träslag och allting (som jag fastnade för i alla fall) andades vår, luft och ljus. Älskar denna tiden på året, med allt vad den innebär.
och just detta året innebär det ju att jag får inreda en trea i vår och sommarnyanser. 
Det blir nog inga svårigheter alls om jag känner mig rätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins