Instagram
måndag 2 mars 2015

Att bädda ned en manlig förkylning

Jag är nedbäddad. Sedan jag kom hem från jobbet har jag legat med ett tjockt täcke över kroppen och med te eller misosoppa i muggen. Det känns som att förkylningen är på gång, den manliga sorten (och jag ber om ursäkt om någon man känner sig träffad, du är säkert inte alls så när du är förkyld..). 
Kroppen, halsen, ryggen, huvudet.. ja det känns som att hela jag är väldigt trött helt enkelt. 
De senaste åren vid denna tiden har jag legat nedbäddad med feber.. så jag tar i trä och håller tummarna på att jag helt enkelt kan vila bort detta i natt.. 
Jag är i alla fall nedbäddad framför husdrömmar där man ser det sötaste paret ever som renoverar ett hus på gammeldags vis trots cancer och utlandstjänstgöring som försenar allt. 
Helt galet hur vissa människor kan imponera på en. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins