Instagram
söndag 22 mars 2015

Instagram, cirkushästar och kyla

Idag har jag varit ute på ett instameet tillsammans med ganska många av Malmös Instagrammare. Vi gick runt och såg stan genom kameralinser och och såg detaljerna bland de fina smågatorna och kullerstenarna. 
Som den lilla gubben som står på tegelkanten och ser alldeles förskräckt ut.. förståeligt nog, det är ganska högt upp där han står..
Det hela resulterar i alla fall i massor av foton, som ni lättast hittar om ni letar på taggen #igersmalmoe_wwim11 där mina och alla andras bilder finns med, och det läggs upp fler hela tiden. 

Nu är jag väldigt nedkyld efter en väldigt väldigt lång promenad i en kylig men solig stad. Känner att ett varmt bad nog ska få avsluta denna dagen. 

(jag har förresten varit lite frånvarande här nu på sistone, och det beror på dels lite inspirationsbrist och dels lite datorstrul som jag nyss fixat till, så recensionen av råsaftcentrifugen kommer snart och jag ska försöka få tillbaka inspirationen nu när datorn också fungerar. Så blir det ibland helt enkelt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins