Instagram
torsdag 12 mars 2015

En titt in i framtidshemmet

Torsdag morgon igen, och för mig veckans andra sovmorgon. Det är tokigt hur snabbt veckorna går nu när det bara blir ljusare och ljusare. Det känns så väl i kroppen att våren är på gång!
Och idag ska vi få se på lägenheten igen! Vi ska på en tillsyn där och prata med en i föreningen om vem som ansvarar för vad. Jag känner nog att jag redan har det klart för mig egentligen, så ofta som jag haft bostadsrätter, men jag gläder mig väldigt att få se stället igen. 
Vårt framtida hem. Insupa känslan av vårsol genom våra framtida fönster och kanske ta ett mått eller två för en framtida tapet som vi planerar. 
Det ska bli så spännande att få se vårt hem.

och förresten. Vinnaren till råsaftcentrifugen presenteras här inne idag. Så håll utkik och tummar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins