Instagram
onsdag 25 februari 2015

Salladsfrossa

Quinoasallad som skejtaren gör är något av det bästa jag äter. Jag kan ju göra den själv om jag vill, men det smakar ju bättre om jag får det serverat ;)
Helt perfekt är den också när jag nu skärpt till mig och vill hålla igen lite på det onyttiga, och äta sånt som är bra för kroppen. 
Inte för att jag är sådär jättetuff med det, vilket dagens morotsmuffin och chai-latte på espresso house vittnade om, men om typ 80-90% av det man äter är bra så är resten det som man belönar karaktären med. 
Men rent allmänt så är sallad så himla praktiskt att äta har jag märkt. Quinoa kan man göra i förväg och ha i kylen i några dagar, bara att micra lite och sen blanda med den sallad och de grönsaker som finns i kylen.
Ikväll blir det bland annat halloumi och böngroddar i min sallad.
Så. Jäkla. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins