Instagram
onsdag 18 februari 2015

Back to school (och en massa semlor)

Vi tog en semledag lite sent skejtaren och jag. Idag valde vi att sluta lite tidigare, inte av något speciell anledning mer än för att vi kunde. Det är sportlov nu och mindre att göra på jobbet, därmed lite lättare att ta korta dagar så man kan gå hem och köpa semlor (yes, plural.. och nej, alla var inte sådär små..hepp!).  
Sen hade jag ju en annan tanke också, nämligen plugga.. i alla fall lite.. 
Jag har börjat skolan igen, en kurs bara, men ändå.. har glömt bort hur det här går till.. 
Förmodligen bör jag stänga tvn om jag ska få något gjort, men risken är stor att jag somnar då.
Eller så försöker jag plugga så som jag ofta gjorde under mina skolår, satt med boken i knäet framför tvn, och intensivpluggade i pausen. 
Det blev ju folk av mig med till slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins