Instagram
torsdag 26 februari 2015

Kvalitetstid med diskmaskinen

Egentligen hade jag kunnat sova ganska länge idag, men helt ärligt så var det diskmaskinen som fick mig på fötter idag :) Fyllde maskinen helt igårkväll men då var det för sent att tvätta, och då vasken också var full med sånt som ska in (vi har en liten diskmaskin) så ville jag ha undan det tills vi kom hem ikväll. Det är ju så skönt att komma hem till ett (hyfsat) rent hem, och desto värre att mötas av motsatsen.. så nu sitter jag med mitt kaffe och lyssnar på skvalpandet av min disk som blir ren. 
Finns det något bättre än att multitaska? ;)
Tänk att det redan är torsdag! Helgen har mycket att erbjuda denna vecka. Imorgon är det räkfrossa med fina människor och på lördag är det instawalk och middag på kvällen med ännu fler människor. Där emellan tänkte jag slänga in en tävling med den där grejen i det stora paketet jag visade häromdagen. Ska försöka få till det idag tänkte jag, har lite bilder att fixa till bara. 

Men nu måste kaffet drickas upp och tänderna borstas.
Nu börjar allvaret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins