Instagram
tisdag 3 februari 2015

Marmortankar

Denna tapeten nedan hittade jag när jag surfade runt på ellos. Fick tanken att man kunde använda den bakom en glasskiva som stänkskydd i köket, om man vill ha en snäppet billigare variant av den riktiga stenen. Då räcker det ju med en tapetvåd och en specialbeställd glasskiva. 
Jag är ju lite såld på marmor. 
 Och bordet ovan hade ju inte varit dumt att ha som soffbord (också från ellos). Tycker det var jättefint med marmorn och träbenen. 
Jag får nog spåna vidare lite och bolla lite mer med Skejtaren, för det är ju inte så att vi saknar möbler eller tänker göra om köket så fort vi flyttar.. men det där med en ny lya sätter sprätt på tankarna i huvudet och min hjärna har redan börjat renovera om allting :)

Bara 115 dagar kvar.
Så har vi nycklarna i handen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins