Instagram
torsdag 5 februari 2015

Att gå en lång arbetsdag till mötes

Nu sitter jag och förbereder mig mentalt för en arbetsdag som ska vara tills rätt sent ikväll, trots att jag nog inte riktigt känner att jag har hälsan i behåll. Tandvärken börjar försvinna helt tror jag, lite öm  i tandköttet efter sviterna bara, men istället har halsen och örat på samma sida börjat ge sig till känna och bara precis göra det så pass obekvämt att jag har ont, men inte känner mig direkt sjuk. 
Får se hur det blir med det. 
Förhoppningsvis blir det ingenting av det och jag får njuta av min korta korta arbetsdag imorgon då jag slutar redan vid lunch. Den korta arbetsdagen gör alltid att fredagen känns så himla lång, och då blir helgen desto längre. 
Så nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig redo. Jag lämnar er med ett citat jag låtit skriva på en kudde via Smartphoto

"Anything that gets your blood racing is probably worth doing". 
Så få upp pulsen lite idag, bli uppspelt, utmana dig själv.
Det är nog värt besväret :)

1 kommentar:

  1. Just det, ska jag bära med mig denna dagen! Kanske du snart är sugen på Kallis en dag? Kram

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins