Instagram
onsdag 4 februari 2015

Årets bästa köp (hittills)

Efter att ha vaknat en morgon för mycket och frusit så pass att jag inte ville lämna det varma täcket ifrån mig fick jag nog och började surfa efter en morgonrock innan klockan sex samma morgon. 
Det gick inte längre helt enkelt. 
Jag har inte haft en morgonrock på många år, nog inte sedan jag var liten men nu var det bara så. Jag måste ha en morgonrock att svepa in mig i och bevara värmen på morgonen, annars blir jag knäpp (eller så går jag inte till jobbet förrän i maj..)
Så sagt och gjort, två morgonrockar klickades hem ifrån Ellos, en till mig och en till Skejtaren (samt ett par crazy cat färgglada träningstights som jag måste visa en annan gång). 
Och oj så nöjd jag är! 
Väldigt prisvärd, och så mjuk. 
och jag kommer upp på morgonen utan att huttra igen. 
Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins