Instagram
onsdag 11 februari 2015

Mitten av veckan

Vips så blev det onsdag. Och bilden i inlägget har inget med verkligheten att göra, i skrivande stund är klockan halv sju på morgonen och solljuset ligger fortfarande och vilar bakom horisonten. 
Gårdagens blogginlägg uteblev på grund av att jag var flitig som en myra på annat håll. Efter jobbet var det nämligen Bodypump som gällde och jag kände mig riktigt stark i framför allt benen och ryggen. Jag som fram till nu snålat med vikterna på grund av att jag velat ta det lugnt i början kände att jag kunde öka på en del, och detta känns idag kan jag säga. 
Och att efter detta pass laga mat för flera dagar framåt. 
Lite finmiddag dessutom, fast som gick på typ en halvtimme.
nåväl, mer om middagen lite senare idag. 
Nu ska jag fokusera på att starta dagen, och jag hoppas innerligt att den bjuder på samma vårsol som bilden visar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins